Terima Kasih Sudi 'FOLLOW' Mr.Mama

Thursday, May 19, 2011

Sepagi D Tamu Gaya Street...

ASSALAMUALAIKUM.....

Nie pic yang mr.mama sempat snap kat TAMU di K.Kinabalu, Sabah. Nak tangkap banyak2 pun tak sempat, sebelah tangan dok dukung hero...tambah pulak dengan ribuan manusia dari luar dan dalam negara...SESAK siot. Tengok lah apa yang ada noooo....., ni kiranya baru 1:20 barang2 yang ada di TAMU yang sempat mr.mama snap...korang bayangkanlah banyak ke idaknyeee. Nak Order??.... Boleh..bagitau saja..hehehehe.....
p/s : maap la kalau gambar tak propesional yeee....




































3 comments:

  1. Salam. singgah sini baca entri~ Nice blog :)
    Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

    ReplyDelete
  2. Wah, gila nak pilih yang mana satu. Banyak sangat. Terbekenan yg mcm kipas RM 12.00 tu. Penanda buku ke?

    ReplyDelete
  3. アヌム ちゃん : nanti mr.mama singgah yeee...

    Nieda : ya..betul..... nanti minggu depan mr.mama add yang lain plak.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...