Terima Kasih Sudi 'FOLLOW' Mr.Mama

Thursday, December 8, 2011

Yang Ke-8


Kek untuk "HARI RAYA LAHIR" anak mr.mama
.....'ANIS ZULAIKHA'.....
Terrrrrrr....lewat banyak untuk letak kt n3 ni TAPI belum TERLAMBAT.....rasanya....

Assalamualaikum semua.....
Lama betui mr.mama tenggelam kali ni, mr.mama langsung tak sempat nak mengadap blog sendiri coz ada la sebab2 sikit yang x boleh nak elak..terelak atau mengelak. Rindu sesangat kat blog nie...tangan dah merenyam gatainya nak karang mengarang, tapi nak buat macamana...yang penting tu perlulah di UTAMAkan.... . Insyallah akan datang lagi n3 dr mr.mama...
Kay.... Luv u all lah.....

5 comments:

  1. cantikkk...ada Angry Birds. Anak saya suka ni...

    ReplyDelete
  2. cantik angry bird betina ni....mengancam n terancam renungannya...

    ReplyDelete
  3. Shaiful Zaidi : ya la, sekarang ni jd musim 'Angry Birds'....habih 1 Malaysia punya budak2 kena demam burung tu...hehehe...

    ReplyDelete
  4. Ucu : hehehe.....mengancam jugak duitnya..kakakaka....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...